Tuesday, March 25, 2008

EUPHO or FESCO?

"kak mimi, jom pegi eupho. Beli tiket ngan yas".

"ah tak nak ah k.mimi.baik layan MTV ke apa ke, lagi bagos" ni kak mimi jawab. aku jujur okay.

heh.aku sengih je.kadang-kadang betul jugak.dalam eupho adala 1-2 band yang boleh di layan.yang lain agak sakit telinga juga.they think they are good so they play and sing like nobody bisnes.bila music arrngement da okay, pemain musik sucks. bila pemain musik da super best, penyanyi macam halal pulak.

by the way,aku bukan musician pun.nak cakap banyak pun x reti. aku hanya ada telinga yang mendengar, dan mentafsir untuk kepentingan sendiri sahaja. so tak yah kisah ngan apa aku cakap.

"kak mimi, jom pegi FESCO.beli tiket ngan saya tau".

"tak nak ah. kak mimi tak layan event bebudak kecik ni.FYP kak mimi tak siap lagi".

conclusion-kak mimi memang tak supportive! cheittt (-.-')
nota: kak mimi adalah final year student course IS.



p/s: good luck retrodelic.vokalis chapoiz hot la.heh.

No comments: